Umetnine, slikarije in grafike so tiste, ki stanovanju podarijo dušo in pripovedujejo zgodbo o tem, kdo v prostoru biva. Tega se dobro zavedata Luka Marolt in njegova partnerica Maja, ustvarjalni duši, ki ju poganja kreativnost. V ta namen sta oblikovala znamko Kobayagi Art, pod katero združujeta enostavne, a očarljive grafike, primerne za vsako oko.

Tudi Luka in Maja sta dokaz, da vsi zaljubljenci v ustvarjanje ne izvirajo iz umetniških vod. Luka namreč prihaja iz strojniških vod, Maja pa farmacevtskih. Kljub tehnično podkovanemu študiju pa sta oba velika ljubitelja ustvarjanja, kar je botrovalo nastanku znamke Kobayagi Art. Za začetek sta si izbrala zanimivo ime, za katerega Luka pojasnjuje, da ni zraslo na njegovem »zelniku«.

»To je Majino maslo, ki je – kot sama pravi – po koreninah Balkanka. Ta izraz se je v Majini družini precej uporabljal. Ko je nekaj »kao«, ko kaj »kao« narediš. Zelo uporaben izraz, da razložiš otroku, da lahko riše po steni kobajagi. In midva nisva po izobrazbi umetnika, zato ustvarjava kobajagi – KOBAYAGI art,« pojasnjuje ustvarjalec.

Pri svojem izražanju sta se usmerila v grafike, razlog za to sta njihova uporabnost in preprosta reprodukcija. Ker so cenovno dostopnejše od slikarij jih je mogoče enostavno menjavati glede na počutje, prostor in osebne preference. Prav tako se dobro prilagodijo posameznim stilom, saj so zaradi enostavnih in elegantnih linij primerne tako za sodobne kot bolj tradicionalne interjer ureditve. Z njih se zrcalijo linije človeških obrazov, tudi rastlin. V svojo ponudbo sta vpletla tudi personalizirane grafike z imeni in astrologijo. Kot pojasnjujeta motive črpata iz življenja, vsakodnevnega dogajanja in osebnih interesov. »Lizike imava vedno doma. Ko sva se spoznala, mi je Maja dala liziko iz žepa. In tako imava serijo z liziko,« pojasnjujeta preprosto gesto, ki je dandanes ujeta v eni izmed njunih grafik.

Prav zaradi večplastnosti motivov so primerne za široko paleto uporabnikov. »Gre preprosto za osebo. Vsak se lahko najde v najinih motivih. Ali gre za nekoga, ki je pravkar dobil otroka, ali pa za nekoga, ki je zaprisežen samec. Interier, ki ga imava najpogosteje v mislih, je moderen, skandinavski, industrijski, meščanski. Midva imava najine grafike v pisarni, v otroški sobi, na stopnišču, v dnevnem prostoru, na galeriji. Res so vsestransko uporabne in se brezhibno zlijejo s praktično vsakim prostorom. Nisi vsiljive, vendar jih opaziš,« pove Luka, ki Majo zasipa z idejami, ona pa le te realizira in upodobi v grafiki: »Ko je izdelek vsaj približno dodelan, podam svoj kritičen komentar. Maja se vedno malo pritožuje, vendar izpopolni izdelek. Zelo klišejsko, ampak skupaj se dopolnjujeva. Za printanje izdelkov se obrneva na najinega tiskarja.«

Idej jima nikoli ne zmanjka, zato ima Maja vedno polne roke dela. Zbirko grafik redno tudi širita, saj želita za vsako temo ponuditi več različnih motivov. Bistvo je namreč v detajlih, pa čeprav na prvi pogled povsem neprepoznavnih podrobnostih, kakršna je recimo papir.

»V prihodnje bova dodajala nove teme in se poglabljala v obstoječe, hkrati pa bi se želela igrati s tiskanjem na različne vrste papirja. Papir je zelo pomemben in glede na lastnosti papirja je končni izdelek lahko popolnoma drugačen,« zaključuje par.