Med sprehodom po starem mestnem jedru Škofje Loke se ustavim pred izložbo simpatične trgovinice in se zazrem v pravi cvetlični raj, ki vlada za steklom. Odprem vrata. V notranjosti kar kipi od raznobarvnega cvetja, zelenih lončnic, za delavno mizo pa me pozdravita Metka in Uroš, uigran duet, gonilo nadvse prepoznavne znamke Sanjski šopek.

Že na prvi pogled je jasno, da ne gre za običajno cvetličarno. Udobno se namestim v kotičku z naslonjačem, na radiu zaigra ambientalna glasba, od daleč se širi vonj po kavi. Simpatična cvetličarna v objemu starega škofjeloškega mestnega jedra je obenem delavni prostor, stičišče za druženje, prostor cvetličnih delavnic in manjših tematskih dogodkov, zadnjih nekaj mesecev pa tudi mesto, kjer v Škofji Loki lahko dobite odlično kavo.

»Moja poslovna pot se je začela zelo skromno, v nekaj letih pa je Sanjski šopek zrasel v široko prepoznavno znamko. Dolgo časa sem imela željo po lastni cvetličarni, ki sem jo z novembrom 2019 tudi uresničila. Želela sva ustvariti prijeten prostor namenjen cvetlicam, druženju, dobri kavi. Prostor z dobro energijo, kjer morda prebereš knjigo, pokramljaš z zaposlenimi, spiješ skodelico kave …« pojasni Metka, Uroš pa doda: »Prav zato boste zaman iskali blagajno, celotna cvetličarna je namreč zasnovana tako, da se lahko prosto gibljete po njej in raziskujete našo ponudbo.«

Oba prihajata iz Žirov in kot pojasnita, se v Škofji Loki odlično počutita. Zahvaljujoč širokemu krogu sledilcev na družabnih omrežjih je prostor hitro zaživel, tematski sobotni dogodki so bili odlično obiskani. Sanjski šopek ni le prostor, kamor radi zahajajo domačini, temveč privablja ljudi s celotne Slovenije.

Metka je gonilna sila Sanjskega šopka, ko je pred leti začenjala svojo floristično pot, pa si niti v najbolj divjih sanjah ni predstavljala, da bo posel zrasel do nepredstavljivih razsežnosti. Kot vzgojiteljica v vrtcu je šopke sprva oblikovala bolj ljubiteljsko, zaradi vse večjega povpraševanja pa se je odločila pustiti službo in se povsem prepustiti floristiki. Pridobila je strokovno izobrazbo iz agronomije in hortikulture ter si v domači garaži uredila floristični studio. Sprva se je osredotočila zgolj na poročne šopke, okrasitev in aranžmaje, ob začetku pandemije pa je bila primorana narediti nekaj temeljitih sprememb. Pri tem ji je na pomoč priskočil Uroš, ki je s svojim tehničnim znanjem odlična podpora Metkini kreativnosti. Ko so se tako zaradi ukrepov vrstile odpovedi porok, sta zavihala rokave in se lotila urejanja spletne cvetličarne in darilnice.

»V začetku sem se osredotočila na poročne šopke. Cvetje naročam naravnost iz Nizozemske, zato so šopki dlje obstojni, obenem pa to pomeni, da lahko izbiram med manj konvencionalnimi vrstami cvetlic. Všeč mi je cvetje, ki ga v klasičnih cvetličarnah ne boste našli. Ob epidemiji in odpovedi porok, smo se morali prilagoditi, tako smo šopke ponudili tudi na spletu. Pošiljamo jih po vsej Sloveniji,« pove Metka. Pri tem pokaže šop čudovitih nageljnov v najrazličnejših odtenkih rožnate in vijolične. Na spletni trgovinici boste našli široko ponudbo najrazličnejših šopkov za vsak okus, darilca, voščilnice, pa tudi lončnice.

Pred časom so pri Sanjskem šopku predstavili novost na slovenskem trgu, naročnino na šopek. Izbirate lahko med različnimi velikostmi šopkov, s katerimi vas bodo razveselili vsak mesec, teden, odvisno, kakšen časovni okvir si izberete sami. Kot pojasnita Metka in Uroš je storitev priljubljena tudi kot vrsta obdarovanja, veliko je namreč Slovencev, ki živijo v tujini, s šopkom pa želijo razveseliti domače.

»Ideja je vzklila povsem spontano. Danes obstajajo vse mogoče naročnine, v širokem spektru dejavnosti. Zakaj pa ne bi poskusili s tem še v cvetličarstvu? Ideja je bila odlično sprejeta,« pove Uroš.

Izbirate lahko tudi med šopki, ki so na kožo pisani posamičnemu astrološkemu znamenju, v ponudbi so tudi šopki iz suhega cvetja. V skrbi za okolje in tudi estetiko so šopki in lončnice zaviti v ličen papir, poleg dobite tudi navodila za nego in vzdrževanje. Metkinih kreacij ni mogoče kopirati, zato so stvaritve Sanjskega šopka prepoznavne že na prvi pogled. Z napredno in kreativno vizijo floristike postavlja trende na slovenskem trgu ter širi svojo prepoznavnost.

»Nekaj časa smo imeli razobešen tudi napis “No celofan, no stress.” Tudi po tem se razlikujemo od običajnih cvetličarn,« zaključi izkušena floristka, ki se je v zelo kratkem času uveljavila v samem slovenskem vrhu.

Več: www.sanjski-sopek.si