Blagovna znamka Kauch s svojim oblazinjenim pohištvom združuje dolgoletno tradicijo tapetniške obrti in sodobne tehnološke ter oblikovalske pristope. Zrasla je namreč na, kot je zapisano na spletni strani, »mehki podlagi bogatih izkušenj in 30-letne družinske tradicije izdelovanja oblazinjenega pohištva.« Dandanes obrtniško zgodbo svojega očeta nadaljuje Luka Debevec, ki sprva ni razmišljal o tem, da bo sledil očetovim stopinjam, sčasoma pa je tudi sam zaplaval v tapetniške vode.

Domača obrt tapetništva je z novo generacijo dobil svež veter v krila. Luka Debevc, ki dandanes nadaljuje družinski posel, je poskrbel za temeljito preobrazbo znamke in jo z veliko mero zanosa popeljal novim smernicam ter tehnologijam naproti.

»Oče je s tapetništvom začel pred 35 leti. Kot otrok sprva nisem bil navdušen nad delom v očetovem podjetju. Proti koncu osnovne šole mi je pa delo postalo bolj všeč. Tako sem skozi srednjo šolo vedno več delal pri očetu. Lahko bi rekli, da sem se skozi leta sam navdušil nad tem delom,« pojasnjuje Luka, ki se je že v času šolanja praktično izobraževal v domačem tapetniškem podjetju, kar mu je prineslo lepo mero izkušenj. Svoje znanje je pilil na srednji lesarski šoli v Ljubljani, saj v tistem obdobju ni bilo primernejših programov za poklic tapetnika. S tem pa je veliko pridobil, saj je lahko praktično znanje iz tapetništva združil z znanjem o oblikovanju lesa, ki ga je pridobil v času šolanja.

Če je bil njegov oče Milan naravnan bolj obrtniško, je imel sam dosti večje ambicije. »Imela sva različno življenjsko in poslovno vizijo, zato sem po treh letih dela pri njemu šel na svoje. Še vedno pa sem mu hvaležen, da mi je dal možnost in mi je predal dva zaposlena, s katerima sem lahko začel. Zavedal sem se, da če želimo rasti kot podjejte, moramo nujno vzpostaviti močno lastno blagovno znamko. Tako je nastal Kauch. Samo skozi močno blagovno znamko se podjetje lahko razvija,« dandanes na leto 2012, ko je bila ustanovljena blagovna znamka Kauch, gleda Luka.

Zaradi bolj kompleksnega poteka dela dandanes njegov življenjski prostor ni več delavnica, temveč je v samo proizvodnjo vpet le še vodstveno. Tudi to počasi prepušča sodelavcem, da bi se lahko bolj posvetil procesu, ki mu je najbolj pri srcu – razvoju izdelkov. Preden izdelek odpotuje k stranki, ga Luka za konec še preveri in se prepriča, da je vse tako kot mora biti. Če pa se v proizvodnji pokaže potreba po dodatnem paru rok, še vedno zaviha rokave in se loti dela. Tudi med delom v proizvodnji se mu porodijo nove ideje, s katerimi potem navduši preostale zaposlene.

Pri oblikovanju oblazinjenega pohištva pogosto sodelujejo z različnimi oblikovalci, katerim zaupajo končno podobo izdelka. »Vsak je strokovnjak na svojem področju. Mi smo strokovnjaki za razvoj in izdelavo, oblikovalci pa so strokovnjaki za dizajn. In vsak ima na isto stvar drugačen pogled. Zato je pomembno sodelovanje, kjer se vsa različna znanja in pogledi združijo in tako nastane vrhunski produkt,« je prepričan ustanovitelj znamke Kauch, ki si skupaj z izbranimi oblikovalci prizadeva iskanje novih pristopov k oblikovanju in funkcionalnosti.

Ena izmed prvih sedežnih garnitur podjetja Kauch poimenovana Living ogranic je tako nastala v sodelovanju z Akademijo za likovne umetnosti in oblikovanje, pod njo pa se podpisuje oblikovalec Matej Colja. Poleg njega v naboru dosedanjih Kauchovih izdelkov najdemo še imena, kot so Neli Fatorič, Matic Treven, Luka Debevec, Tak kolektiv, Mateja Panter in Luka Bassanese.

Med najbolj priljubljenimi izdelki so sedežne garniture v L postavitvi z ležalnim delom. Vse več je povpraševanja tudi po foteljih, ki so odličen dodatek za dnevni prostor ali nepogrešljiv del kotička za branje. Poleg lastne blagovne znamke sedežnih garnitur, se v podjetju ukvarjajo tudi z izdelavo oblazinjenega pohištva za zasebne in javne prostore.

»V kolekciji imamo že oblikovane Kaucha, ki jih lahko dimenzijsko prilagodimo glede na želje stranke. Izdelujemo tudi po meri, torej od ideje do končne izvedbe. Tako sedežne garniture, kot tudi ostalo oblazinjeno pohištvo.«

Dobri temelji blagovne znamke so odlična podlaga za nadaljnje izzive. V Kauchu se želijo prebiti med deseterico najbolj zaželenih blagovnih znamk vrhunskega pohištva na mednarodni ravni, z entuziazmom, vizijo in kopico inovativnosti, kakršne premorejo že danes, pa jim bo to brez dvoma tudi uspelo.

Več: www.kauch.si