Dve nagrajeni kolekciji, Boul in Milo, v kopalnice vnašata pozabljeno igrivost in eleganco. Prostostoječi elementi zaobljenih in mehkih oblik so navdušili ne le nas, pač pa tudi žirijo nagrade The European Product Design Award, ki jima je podelila zlato in srebro.

Nagrado ePDA za evropsko produktno oblikovanje vsako leto podelijo številnim mednarodnim oblikovacem, “ki si želijo izboljšati življenje s praktičnimi in premišljenimi kreacijami, ki rešujejo aktualne problematike, ki izboljšujejo našo kakovost bivanja ter ki – preprosto – širijo veselje.”

V naboru letošnjih nagrajencev – med katerimi najdemo tako izdelke za dom kot za izobraževanje ali medicino, pa elektroniko in takšne, ki spodbujajo družbeni napredek – je letos dvakrat slavil tudi oblikovalec Daniele Luciano Ferrazzano iz Studia Dlf, ki je za podjetje Kolpa, d.d. Metlika razvil dve kolekciji sanitarne opreme.

Nagrajena sanitarna oprema je resnično nekaj posebnega: odseva trenutne tendence v svetu oblikovanja, premišljeno redefinira osnovne kose kopalniške opreme, je tehnološko inovativna, hkrati pa je na voljo še v številnih barvnih odtenkih, ki v kopalnico vnesejo nekaj nostalgičnega pop-arta iz 60. let.

Žirija je svojo odločitev utemeljila takole:

Kolekcija BOUL, zlata nagrada

“Kolekcijo BOUL sestavlja sanitarna oprema z okroglimi zaključki. Umivalnik je nadgrajen s tehnološko inovacijo: skozi konično oblikovan pokrov voda odteče ob straneh, kar poleg homogene estetike umivalnika zagotovi tudi manj neprijetnih vonjav iz odtoka. Strog geometrični dizajn in tehnološka inovacija sta tista, ki kolekcijo potisneta v neposreden in puristični slog.”

Kolekcija MILO, srebrna nagrada

“Kolekcija MILO, izdelana iz Kerrocka, ni le presenetljivo bivalna (glede na to, da gre za sanitarno keramiko), pač pa nas je navdušila z jasnim oblikovanjem in elegantnimi krivinami, ki povzemajo oblike prodnikov in mil. Ta prostostoječa kolekcija je lahko postavljena kjerkoli v kopalnici, s čimer omogoča nove in kretiavne tlorisne rešitve sanitarnih prostorov. Integrirane plošče kolekcijo optično uravnotežijo, hkrati pa ji dodajo funkcionalnost, saj na njih lahko odložimo številne kopalniške pripomočke.”

Podjetje Kolpa, d. d. Metlika, ki je prepoznavna ne le na slovenskem trgu, temveč tudi že v 44 državah. Inovativnost, drznost, sodobnost in vrhunska kakovost so Kolpini aduti, ki gradijo mednarodni ugled podjetja Kolpa, d. d. Metlika in dajo pečat njihovim lastnim blagovnim znamkam – programu vrhunske kopalniške opreme Kolpa san in programu inovativnega kompozitnega materiala Kerrock, ki zadovoljita tudi najbolj zahtevne žeje. Vse prednosti programov združujejo tudi v programu Kolpa solutions, kjer se uveljavljajo kot strateški izvajalec inženiringa.