Simpatične igrače še zdaleč niso primerne le za dekoracijo otroških sobic, temveč popestrijo in omehčajo videz celotnega interierja. Sploh če so tako lepo oblikovane iz tvida kot prekrasni medvedki in drugi simpatični liki, ki se družijo pod znamko Populiin.

Dejana Majstorović je vsestransko nadarjena umetnica. V dijaških letih se je izobraževala za poklic modne oblikovalke, med študijem pa je svojo veliko kreativnost hranila na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani – smer restavratorstvo.

Hkrati s študijem se je izpopolnjevala v različnih umetniških smereh, od fotografije do slikarstva. Akademska restavratorka je namreč že od malih nog povezana z ustvarjanjem, znamka Populiin pa je plod njene vsestranske kreative.

»Populiin je nastal leta 2013, ko sem se pretežno ukvarjala z restavriranjem, hkrati pa malo šivala, slikala, fotografirala ipd. Prvotno je bil Populiin mišljen kot platforma, a je bil idejno preveč razpršen. Časa za toliko idej, kolikor sem jih imela, preprosto ni bilo. Zgodba Populiina, ki obstaja še danes, se je začela leta 2015 z medvedki iz tvida. Ideja zanje je nastala spontano, lahko bi celo rekla, da je ideja našla mene – ostanki blaga iz starih šiviljskih projektov pa so bili le medij,« o začetkih znamke pove Dejana.

Njene poti so se križale z majhnimi koščki tvida, ki so bili tako majceni, da jih ni bilo mogoče uporabiti pri izdelavi oblačil. Kakovosten material kot tvid je smiselno uporabiti, ne zavreči, zato je dobila idejo o ustvarjanju manjših tekstilnih izdelkov – medvedkov. Za ustvarjanjem novih likov se skrivajo stare zgodbe, ki Dejano navdihujejo pri novih podvigih.

In zakaj Populiin?

Kot pojasni Dejana, je ime rezultat »brainstorminga«, ki je črpalo iz ideje, da oblikuje nekaj za ljudi. Tako je nastal Populiin, ki je zmes latinske besede »Populi« (op. ljudstvo) in končnice -in, ki je kot dodana vrednost veznik med prekrasnimi medvedki in ljudmi.

Simpatičnim medvedom iz tvida so se kmalu pridružili tudi drugi liki, od slonov in sov do opic, v asortimanu znamke pa najdete tudi inovativne blazine v podobi gore, src ali hruške. Inspiracijo Dejana najde v vsakdanjih stvareh:

»Navdih največkrat najdem med gibanjem, naj bo to med športno dejavnostjo v naravi, med igro s sinom ali pa kar med delom. Ključ je gibanje.«

Najraje ustvarja z debelejšimi volnenimi materiali, ki so zaradi voljnosti pri rokovanju ter toplega občutka in videza najbolj prijetni tudi za uporabnika. Ker pa so volneni materiali pogosto v bolj zemeljskih, umirjenih in nekoliko resnejših tonih, včasih uporabi tudi druge vrste materialov, ki v nabor vnesejo nekaj igrivih barv.

»Pogosto uporabljam rebrast žamet, ki da izdelkom retro pridih. Zadnje čase posegam tudi po umetnem krznu, zaradi igrivosti in mehkobe, ki jo da izdelkom. Najraje od vsega pa imam kakovostne materiale, ne glede na sestavo, ker vplivajo na končni videz izdelka in imajo daljšo življenjsko dobo,« pojasni ustvarjalka ozadje svojih odločitev.

Kakovost je pri Populiinu pomembna vrednota. Izzivov za prihodnost Dejani ne zmanjka. Trenutno se posveča izdelavi strategije razvoja znamke, saj želi ustvariti kakovostno znamko, ki bi slonela na trajnosti in dostopnosti.

Ker je njena delavnica umeščena v družinski dom, ji velik izziv predstavlja tudi usklajevanje dela z družinskim življenjem. A konec koncev, velika inspiracija v našem življenju so tudi otroci, kar je dragocen prispevek v primeru znamke Populiin.